woensdag 28 december 2016

Een kaartje

Een kaartje gemaakt met de vintage mallen erop en andere mallen van Nellie snellen Al deze mallen kan de winkel voor je bestellen bij fint it
Heb er ook een workshop bij geschreven voor jullie






Craft karton
Wit karton
Scrappapier neva 071
Edding die  ed009
Shape die   sd 044   sd 090   sdl 025
Multi frame mal  mfd  060  mfd 077  mfd 078
Vintage die  vind 043
Floral ponsen   flp 016  flp 018
Touw
Inkt
Strass steentjes
Plaatje  neva 027

- Snij een stuk craft karton 27 bij 13,5 cm  rillen op  4 cm   10  cm 16 cm dit vouwen en dan heb je de      basis
- Wil je achter het grote stuk ook een standaart dan daar een stuk karton van 22 cm  x 13,5 cm   dubbel achter plakken met vouw naar boven ( heb ik wel gedaan staat hij mooier )
- Beplak al je vakken van je kaart eerst met stuk wit karton en dan met scrappapier erop en ook even alles beinkten
- Doe op je linkse vlakje  twee klein hoekjes van karton en scrappapier
-Doe op je tweede valkje aan de ondre kant stukje karton met scrapapier waar je labels achtre kunnen
-Doe op je vierde  valkje een strook karton met scrapapier erop
-Snij nu al je dies uit die je nodig hebt en beinkten
- Plak alles op je basis kaartje net als voor beeld en maak af met strassteentjes
Als je kaartje dicht doet kun je op de voorste strook ook stuk wit en scrapapier doen
- Onder de tak die je op voorste strookje doet doe je in het midden je touwtje onder  vast maken en zo kan je je kaart dicht maken
- nu nog even je bloemen op je tak aan de voorkant

Groetjes Gonny 


4 opmerkingen:

  1. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen