donderdag 8 september 2016

Herfst

Hoi Allemaal,
 
Hier een kaartje van mij. Ik heb een herfst kaartje gemaakt met de nieuwe serie van Amy Design. Ik moet nog niet aan de herfst denken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Gebruikte materialen:
 
CD107573D Knipvel - Amy Design - Autumn Moments - Paddenstoelen
BGS10009Backgroundsheets - Amy Design - Autumn Moments - Mushrooms
ADD10075Die - Amy Design - Autumn Moments - Herfst
 ADD10072Die - Amy Design - Autumn Moments - Frame
 
Groetjes Esmeralda

2 opmerkingen:

  1. Nee herfst is het nog niet echt maar hier vallen al wel heel veel bladeren, beukennootjes en eikels van de bomen.
    Deze mooie stansen heb ik net binnen gekregen als prijs winnaar.
    Leuk om te zien dat ze al zo mooi gebruikt zijn hier op je mooie kaart!
    Geniet nog even van de mooie zomerdagen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esmeralda,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt.
    Amy Design heeft ook altijd van die leuke spulletjes.
    Vanmiddag komt er weer een bestelling van Jacobi bij mij binnen en ik heb ook van Amy design weer het één en ander besteld. Verheug me al, en jij hebt mij in ieder geval geïnspireerd om weer een herfst kaartje te maken.
    Bedankt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen