zondag 24 mei 2015

Blogcandy

Zoals beloofd starten we vandaag met een Blogcandy 
Wat kun je winnen?
Dat houden we nog even geheim!

Wat moet je doen om kans te maken
 op deze geweldige prijs?
* Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van onze blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Zet de foto met een link naar deze blog
bovenaan op je eigen blog.
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht.
 De Blogcandy sluit
22 Juni
                                   

Als je niet voldoet aan de bovengenoemde punten wordt je naam verwijderd .

Heel veel succes allemaal!


63 opmerkingen:

  1. Wat leuk, altijd leuk om een verrassingspakket te winnen!!!
    Ik waag graag een gokje...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk ben ik ook in voor verrassingen! Ik heb jullie candyfoto alvast op mijn blog gezet!
    Dankjewel voor de kans om een verrassing te winnen!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een verrassingscandy. Natuurlijk doe ik daar aan mee !!!!
    Spannend hoor ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super een verrassingspakket, wie zou dat niet willen winnen.
    Allemaal veel succes, en dat we nog lang mogen genieten van Hobbyjournaal.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat leuk, een verrassingspakket.
    Ik doe mee!!
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie een verrassingspakket gaan verloten. Natuurlijk wil ik graag met de candy meedoen. ik heb het logo al op mijn blog gezet. I keep my fingers crossed.

    Fijne pinksterdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi Dames, ik vind het weer leuk hoor opnieuw een candy. en wel nieuwsgierig wat het word, en ik doe ook weer graag mee!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames HJ wat leuk weer zo'n mooie candy waarvan je niet weet wat je kunt winnen, spannend hoor, ik doe graag mee....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk,weer een blogcandy.
    En leuk dat de prijs een verrassing blijft.
    Fijne dag en groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey wat leuk een verrassings-Candy
    spannend ....ik doe graag mee
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,
    Een verrassings Candy, dat is super leuk !!
    Wie wil dat nu niet winnen ? Ik waag graag mijn kans.
    Alvast bedankt !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for your candy! I am already following you for a long time! I just added your photo to my sidebar! I am excited about your candy - thank you! Wishing you a joyful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag doe ik mee met deze Candy,
    Ben net begonnen met mijn blog dus kan eindelijk mee doen.
    Ben benieuwd naar de verrassing.
    Groetjes Marjan B

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een verrassing leuk ik doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ik doe mee ! Wel heel erg spannend nu nog niet bekend is wat de prijs zal zijn :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuke zeg....ik ga meedoen!
    Heel erg leuk dat jullie dit doen.....spannend hoor...wat de prijs is!
    Ga de candy gelijk in mijn sitebar zetten!
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend leuk, ik hou wel van verrassingen! Doe graag mee met deze spannende candy.
    Hij staat al in mijn sitebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd erg leuk een Candy te winnen en ook ik doe graag mee en waag een gokje :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend zo'n verrassingscandy. Ik waag graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk doe ik weer mee, heel leuk zo'n verrassingscandy,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!!!
    Ik ben dol op deze 'snoepjes'. En zeker als het nog een verassing is welk 'smaakje' het heeft.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for candy!
    have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spannend.....een verrassingscandy.
    Leuk.
    Ik doe graag mee!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spannend.....een verrassingscandy.
    Leuk.
    Ik doe graag mee!!!
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat spannend ik doe graag mee ben zo benieuwd naar de verrassing
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat leuk, een verrassingscandy.
    Ik doe graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit kende ik nog niet, een verrassingscandy! Maar ik doe natuurlijk graag mee, een verrassing is altijd leuk.
    groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oeh wat spannend! :)
    Ik ding graag mee naar jullie verrassingscandy. Alvast bedankt voor de kans.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Spannend!!!! Ik ben dol op een verrassing... Hartstikke leuk! Hij staat op mijn Blog hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. deze blog nog niet ondekt.. maar nu wel. leuk ! spannend! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een verrassing...ik ben benieuwd. Uiteraard doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Spannend....Ben dol op verrassingen.
    Dus ik doe graag mee! Alvast bedankt voor de kans.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk zo verassing ik doe graag mee .
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk zo'n verrassingscandy. Ik waag graag een gokje.
    Bedankt voor alle inspiratie op dit leuke blog.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heeyy heel leuk deze verassings candy ,ik doe
    graag mee ben volger geworden en m'n candy is
    geplaatst , veel plezier , vr groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Altijd leuk, een blogcandy. Ik doe graag mee...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk een verrassingscandy, altijd spannend, nu maar duimen voor iedereen.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Verrassingen zijn altijd spannend maar ook altijd wat uitdagend dus ik doe graag een keertje mee! Geluk heb ik nooit met dit soort dingen maar ach dat mag de pret niet drukken want dat ben ik al in de liefde meer dan 40 jaar! Voor een ieder die mee doet veel succes!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. IK doe graag mee. Want een verassing. Wie vindt dat nou niet leuk. IK wel hoor! dus.... ik ben benieuwd. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit is altijd leuk om mee te doen met een verrassing Candy
    En zeker als je niet weet wat je krijg
    Dus dames allemaal succes
    En voor je zelf maar duimen
    Groetjes
    Anita Hendriks

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik hou wel van verrassingen en daarom waag ook ik heel graag een kansje...volger ben ik al heel lang...super spannend weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk!!! Ik hou wel van een verrassing en doe dus graag ben! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk! Jullie houden het wel spannend wat betreft de candy, dus ben heel benieuwd!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Doe héél graag mee met deze blogcandy, spannend!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben gek op verrassingen en doe dus mee. :)
    Door en paar herseninfarcten heb ik problemen met mijn geheugen. Daardoor vergeet ik vaak dat ik aan iets mee doe.
    Des te groter de verrassingen én verbazing als ik een pakketje in de brievenbus vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk zeg een verrassing. Ik ben benieuwd en doe graag mee. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Weer een leuke actie van HJ en ik ga een gokje wagen.Ben erg benieuwed en wens de andere dames veel succes. Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat leuk een verrassings candy daar doe ik graag aan mee.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk een verrassings candy daar doe ik graag aan mee.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat een feest, een weekend candy en een blogcandy.
    Ik waag ook hier een kansje. Zo leuk!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik hou wel van verrassingen dus doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag mee met deze blogcandy.....
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi, dat is gaaf!! Ik ben dol op verrassingen! Daarom doe ik graag mee met de candy!
    De foto staat op mijn blog, met link, bovenaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk een zo'n verrassing candy! Ik doe mee hoor.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ich liebe Überraschungen! Danke für die großartige Chance, das Candy zu gewinnen!
    Drücke mir ganz fest die Daumen!

    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das Candy habe ich in meiner Sidebar verlinkt und ich bin ein neuer Follower!

      Verwijderen
  57. I am your new follower.
    Thanks for the chance to win.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ook ik maak graag een kansje op deze verassingscandy,heb het gelinkt op m'n freubelblogje.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  59. O wat spannend... ben echt benieuwd wat de candy is!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat leuk een blogcandy met verrassing
    ja ik zou graag een gokje wagen
    bedankt voor deze kans


    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke verrassing candy hebben jullie weer verzonnen.
    ik doe graag mee om een gokje te wagen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super fun! And i love surprises! Thanks for the chance to win! Posted the pic in mysidebar

    BeantwoordenVerwijderen